Lielā iela 31/35, Saldus, Saldus novads, LV-3801

56° 39' 39.05966808", 22° 29' 19.1838498"

Saldus nov., Saldus, Lielā iela 31/35
Biedrības mērķi ir sekmēt, kā arī veicināt šādas aktivitātes Saldus pamatskolā un Saldus novadā:
a) Demokrātiskas, progresīvas sabiedrības veidošana;
b) Sabiedrības etniskā un sociālā integrācija, sociālās vides uzlabošana;
c) Kultūras, izglītības un sociālekonomiskā attīstība, vides apziņas veidošana un starptautiskā sadarbība, demokrātiskas, pilsoniskas un izglītotas sabiedrības un reģionālās attīstības veicināšana reģionālā, novadu, valsts un Eiropas Savienības mērogā;
d) Pilsoniskas sabiedrības un demokrātijas principu attīstība, kas balstīta uz daudzpartiju sistēmu, cilvēktiesībām, likumu ievērošanu, cittautiešu integrāciju un brīvu saimniecisko darbību;
e) Kultūras sakaru, sporta un tūrisma iespēju pilnveidošana dzīves kvalitātes uzlabošanai;
f) kultūras tradīciju saglabāšana un popularizēšana;
g) kultūras un izglītības iestāžu radošās iniciatīvas, mūžizglītības un pieredzes apmaiņa;
h) vietējās ekonomikas izaugsmes un nodarbinātības veicināšana, sociālās atstumtības riska mazināšana;
i) sadarbība ar vietējiem un ārvalstu partneriem Eiropas Savienības struktūrfondu un cita finansējuma piesaistē, apgūšanā un kopīgu iniciatīvu realizācijā.
j) Informācijas iegūšana, regulāra un sistemātiska tās aprite;
k) Lēmumu pieņemšanas procesu apzināšana, sekmējot prasmi uzņemties atbildību;
l) Veselīga dzīvesveida veicināšana;
m) Iesaistīšanās labdarības pasākumos un brīvprātīgo iesaistīšana sociālās palīdzības sniegšanā;
n) Vecāku intereses par sava bērna izglītības kvalitāti veicināšana;
o) Saldus pamatskolas skolēnu vecāku interešu pārstāvēšana valsts pārvaldes institūcijās;
p) Piedalīšanās ar izglītību saistītajos procesos valstī;
r) Dažādu ar izglītību saistītus semināru un sapulču organizēšana Saldus pamatskolas un Saldus novada skolēnu vecākiem;
s) Bērnu un skolēnu sporta pasākumu organizēšana.

Datu avots un licence: Valsts adrešu reģistra informācijas sistēmas dati, atvērto datu licence Creative Commons Attribution